måndag 30 augusti 2010

Eyelinervige med Eyeko Graffiti eyeliner pen

Detta är egentligen från i fredags men jag var så trött då så jag orkade inte fixa till bilderna.

Jag har använt mig at Eyeko Graffiti Eyeliner i Black som är en eyelinerpenna med filtspets, är inte helt överens med denna penna kan jag säga.
Har det senaste året övergått till att använda gel liner när jag ska göra eyeliner och speciellt eyeliner med riktigt ordentlig vinge så nu när jag provar med penna så tycker jag att det är knepigt att få till.
Sedan så tycker jag också att färgen tar slut fort i spetsen vilket gör att det blir en smula hackigt.
Jag gillar verkligen att bara ha eyeliner och då speciellt en tjockare eyeliner med en ordentlig vinge som går ut en bit, tycker att det passar väldigt bra när jag har glasögon och tycker också att ögat blir mer kattigt.

Dessa bilder är tagna 13 timmar efter att jag hade applicerat eyeliner och jag har dessutom sovit i 3 timmar också då jag slockande när jag kom hem från jobbet.

2 kommentarer:

  1. Jättefint! Vilken fantastisk hållbarhet!

    SvaraRadera
  2. Kerstin: Den håller fantastisk bra, har också haft den på bio och gråtit en skvätt och den satt som berg. Det jag inte riktigt gillar är att färgen tar slut i pennan och man får vinkla ned den ett tag.....

    SvaraRadera