torsdag 1 juli 2010

Barielle Blossom


Barielle Blossom är det lack som jag hade hoppats på att MAC Coconut Ice var! Barielle Blossom täcker på 2-3 lager och torkar snabbt, det är lättmålat och blir inte randigt.
Jag hade mitt lack i ungefär en vecka innan jag bytte och jag var frestad att lacka om med samma.
På mig så poppar av någon anledning pastelllack, så färgen upplevs lite starkare tycker jag än vad jag har uppfattat den hos andra bloggare. Ni kan se detta lack hos Nailtastic också så får ni se fler bilder!

Min vanliga kamera gör detta lack mer orange än vad det är, som ni kan se av bilden nedan. Den övre bilden är däremot tagen med mobilkameran i fullt solljus och stämmer mer med hur lacket såg ut.


Jag har fått tag på mina lack från Barielle via Nailmail.

4 kommentarer:

  1. Kerstin: Tack, det är ett väldigt fint lack!

    SvaraRadera
  2. Den här färgen är så söt!

    SvaraRadera
  3. Nailtastic: Visst är den, gillar den väldigt mycket!

    SvaraRadera