tisdag 8 juni 2010

Zoya Ivanka

Zoya Ivanka kommer från Zoyas Sparkle kollektionen och är alltså ett av de tre lacken som jag köpte därifrån, det är också det sista lacket som jag provat från Sparkle men eftersom jag inte lyckas få en vettig bild på lila Mimi så får ni vänta lite med den!
Detta lack pryder alltså mina naglar nu och det är otroligt vackert, inte lika fint som Charla och Mimi men ändå otroligt vackert.

Det är ett grönt lack med massor guldskimmer i sig och det är riktigt urtjusigt i solljuset! Har fått en hel del komplimnager idag för Ivanka!

Ivanka är täckande på 3 lager och sitter bra. Jag har haft lacket sen i lördags och trots storstädning så sitter lacket på plats.

Om man som jag gillar gröna lack så får man helt enkelt inte missa detta!

1 kommentar:

  1. Det ser fint ut, måste jag säga, men jag har fortfarande inte provat min. Är så trött på att försöka få bort glitterlack... Men det ska testas snart, det ska det. Bara inte idag. :D

    SvaraRadera