onsdag 2 juni 2010

Zoya Charla


Zoya Charla kommer från Zoyas Sparkle kollektion och så fort som jag såg swatches så visste jag att det var ett lack för mig. Jag beställde tre lack från kollektion, Charla, Mimi och Ivanka från ebay hos säljaren Sparkling nails.



Zoya lack kan vara lite skira och så även Charla men 4 tunna lager räcker bra för att slippa VNL (visible nail line) men om man inte är så petig som jag är på det så räcker 3 lager bra.
Jag hade detta lack i en hel vecka innan jag bestämde mig för att lacka om....dag 5 var jag tvungen att lägga på ett nytt lager lack plus toplack men det är ändå en imponerande hållbarhet! Speciellt om man tänker på att jag avänder Seche Vite som överlack och den ska inte fungera så bra med Zoya lack har jag läst (läs mer här).



Har fått otroligt mycket komplimanger när jag har haft detta lack och det är verkligen hur tjusigt som helst! Charla är ett blått eller snarare tealfärgat lack med guld och grönskimmer i sig. Beroende på vad man befinner sig i för ljus så kommer lacket att se mer blått ut eller mer grönt.
Detta är lätt ett av mina vackraste lack!




5 kommentarer:

  1. Jag hade Charla i sex dagar innan jag bytade. Inga flagor:) Älskar det! Men tyvärr blev mina naglar missfärgade.

    SvaraRadera
  2. SminkJante: Sex dagar är ju otroligt bra! Jag fick inga missfärgningar på mina naglar, tråkigt att dina blev det!

    Kerstin: Det är så vackert!

    Sminkan: Ett av mina favoriter måste jag säga!

    Nailtastic: Det är otroligt fint men funderar ändå på om jag inte måste skaffa OPI catch me in your net.....

    SvaraRadera