lördag 26 juni 2010

Urban Decay hösten 2010; Naked Palette


Till hösten så släpper Urban Decay en ny palett som heter Naked som innehålller 12 st skuggor som går i den neutrala skalan.På sista tiden så har jag känt mig väldigt sugen på neutrala ögonskuggor och denna ser helt fantastisk ut!
Paletten innehåller 6 permanenta skuggor, 1 repromoted och 5 nya färger. Den har också 2 matta skuggor, Naked och Buck. Man får också med 2 st 24/7 eyeliners i färgerna Zero och Whiskey och en liten Primer Potion. Det verkar också som att skuggorna i denna palett är fullsize så det verkar vara ett troligt bra köp.

Naked kostar $44 och kommer att bli permanent i sortimentet. Jag vet inte riktigt när den kommer att finnas så att man kan få tag på den här i Europa men i USA så finns den hos urbandecay.com från 29 juni och på Ulta, Sephora, Macy's och Beauty.com från den 1 augusti.

Är ni nyfikna på att läsa mer så har Temptalia skrivit en del om och swatchat paletten.

Jag blev i alla fall otroligt sugen då det verkar vara en väldigt fin, prisvärd palett och neutrala skuggor har jag ju faktiskt inte så många av!

(Källa: Temptalia)

6 kommentarer:

  1. Den ska jag definitivt titta närmare på när jag är i New York i början av september.

    SvaraRadera
  2. jag har inte en enda skugga från UD, men börjar bli väldigt sugen på en palett. Inte omöjligt att jag kommer spana in denna alltså...

    SvaraRadera
  3. Nini: Åhh New York.... lyllos dig! Det tycker jag att du ska göra, det finns lite läppglans också som kommer ut samt en till palett som kan vara värd att spana in, men denna var guldkornet tyckte jag!

    EmmaP: Jag har bara Get Baked paletten själv och tycker att den är helt ok, Twice baked är en favorit. Denna och en Book of Shadows skulle jag vilja ha!

    SvaraRadera
  4. Åh, jag tror jag dööör!! UD:s skuggor tillhör mina favoriter, och denna palett är ju helt fantastisk!

    SvaraRadera
  5. Paletten ser helt underbar ut! Den vill jag lägga tassarna på, helt klart. :-)

    SvaraRadera
  6. Kerstin: Visst ser den fin ut!

    Nailtastic: Jag är otroligt sugen på den, ser sååå fin ut!

    SvaraRadera