torsdag 3 juni 2010

Spanat på stan: Estée Lauder Bronze Goddess


Jag har väntat på att denna kollektion skulle komma och när jag såg den förra veckan på Åhlens så blev jag inte besviken.
Kollektion är precis lika fin som jag har föreställt mig och jag vill ha massor från den.....

Tänkte att jag skulle visa lite swatches på kollektion och berätta vad jag skulle vilja plocka åt mig!
De som jag blev sugen på och tycker att det är värt att ta en extra titt på är:


På bilden kan man se rouget längst ut till vänster. Sedan uppifrån och ned vänster till höger:


Wild orchid, Wild Coral, Wild Plum, Cherry Ice, Ultra Violet, Aqua Flash, Sand Shimmer och Molten Bronze.

Liquid eyeshadow i färgerna Motlen Bronze, Sand shimmer, Aqua Falsh och Ultra Violet. De kostar 235 kr.

Jag blev otroligt sugen på Aqua Flash, de sitter också som berg. Hade vissa svårigheter att få bort dem från handen.


Exotic Lip gloss i färgerna Wild Coral och Wild Orchid.

Föll som en fura för Wild Orchid, rosa läppglans med mycket lila i sig och lite blåa skimmer partiklar..... Läppglansen kostar 255 kr.

Läppstift i färgerna i Wild Plum och Cherry Ice

Rouget Exotic Bronzing Blush som är helt helt otroligt underbart! Fint att titta på och ger ett otroligt fint skimmer. Rouget kostar 445 kr.


Nagellacken Ultra Violet och Wild Orchid.
Ultra Violet är helt helt underbart!! En ganska varm lila (gåt alltså mot rött och inte blått) med massor av ljusare rosa eller lila skimmer partiklar i sig. Är vansinnigt kär i detta lack men det känns lite mycket att lägga på ett lack...

De kostar 235 kr.


Man får inte heller missa att åtminstone lukta på deras Bronze goddess fragrance som finns i tre olika utförande:

Eau Fraiche 565 kr

Body oil 355 kr

Body lotion 355 kr

De luktar gudomlikt! Sommar på flaska i princip. På Estée Lauders hemsida så beskrivs doften så här:
The Fragrance that worship every inch of you.
A sensuous, sun-drenched blend of Bergamot and Mandarin, cooled with Thaitian Gardenia Petals and Coconut, warmed with Amber, Sandelwood and Vetiver.

All heat. All desire. All woman.

Jag har passat på när jag har varit på stan och provat både Eau fraiche och Body oil och med båda tycker jag doften sitter kvar riktigt bra!

5 kommentarer:

  1. Ögonskuggorna är så sjukt fina!

    SvaraRadera
  2. Kerstin: Men visst är de!!! Skulle vilja ha dem allihopa men det går ju inte.....

    SvaraRadera
  3. This info is worth everyone's attention. When can I find out more?

    Here is my site; Wie kann man sich die gesunde und einfache Glutenfreidiät vorstellen

    SvaraRadera
  4. My programmer is trying to persuade me to move to .

    net from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses.
    But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on several websites for about a year and am concerned
    about switching to another platform. I have heard great things about blogengine.
    net. Is there a way I can transfer all my wordpress content into it?

    Any help would be really appreciated!

    Check out my web-site; abnehmen mit logi

    SvaraRadera
  5. Hello there! This is my 1st comment here so I just
    wanted to give a quick shout out and tell you I genuinely enjoy reading your posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover
    the same subjects? Appreciate it!

    Also visit my page: cleanse diet
    my web site: low carb rice

    SvaraRadera