söndag 6 juni 2010

Lavender Whip och persikorouge


När det blir sommar så tycker jag att det kan vara skönt att flytta fokus från ögonen till läpparna.
En favorit bland mina läppstift är MAC Lavender Whip och den brukar jag ha ganska mycket när det blir varmare väder!

Detta är en sminkning som har legat en liten stund i arkivet men som jag tänkte passa på att visa nu.

Min foundation ärEarthen glow minerals i färgen Annabelle, rougen är från Everyday minerals och heter Snuggle. Highlighter är min Radiant fix från Youtful Essence som jag i alla fall tror påminner om Luster drops från MAC.

Mascaran Maybelline The colossal och jag har lagt lite av den blå kajalen Sparkling Beach från MAC up Store under den nedre fransraden.
På läpparna så har jag mitt lila läppstift Lavender Whip från MAC.

Nu ska jag ut i solen och njuta av den en stund!

4 kommentarer:

  1. Ett underbart läppstift på dig, passar dina mörka färger otroligt bra. :-)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket allihopa! Laveder Whip är en storfavorit och vill inte ens tänka på att den kan ta slut....

    SvaraRadera