måndag 21 juni 2010

Fullt upp....

Just nu, med bara 3 dagar kvar till semestern så är det hur mycket som helst på jobbet.
Sitter och schemlägger höstens kurser och de måste vara klara nu innan semestrarna....
Det har alltså varit en ganska jobbiga två veckor för mig och det är därför som jag inte har varit alltför aktiv.
Jag har en hel del på lut, bland annat så var jag ju på pressfrukosten på Kicks förra tisdagen och då tog jag ju en del bilder som jag hade tänkt visa.
De kommer att komma upp ikväll är det tänkt.

Nästa vecka så vet jag faktiskt inte riktigt hur mycket som jag kommer att kunna blogga, har ju ingen bärbar dator och mammas och pappas dator är både seg och opålitligt... Ska schemalägga en del inlägg så att det inte blir alldeles tomt utifall att.
Ska på bröllop när jag är hemma då en av mina systrar ska gifta sig så det kommer att komma lite bröllopsmakeup också i början på juli!

Nu har jag nog sneakat till mig tillräcklig paustid så jag måste nog återgå........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar