måndag 28 juni 2010

20% rabatt hos Cherry Culture


Nu har Cherry Culture 20% rabatt med koden GRS20, koden gäller mellan den 26 juni och den 30 juni så skynda fynda!
Det brukar ta lite längre tid när man beställer vid dessa tillfällen, sist fick jag vänt 2-3 veckor har jag för mig då det tog ungefär 1 vecka innan de behandlat order.
Märken som är värt att spana in är Nyx, Sinful Colors och Milani men det finns naturligtvist mycket mycket mer!
Själv funderar jag på denna palett från Nyx som heter Purple Smokey look kit, låter som en Lina-palett tycker jag!

3 kommentarer:

  1. Oj, oj... Farligt läge =)

    SvaraRadera
  2. Hrm, såg just att det faktiskt är den 1/7 rdan. Typiskt =(

    SvaraRadera
  3. Kerstin: Ja det var ett ganska kort erbjudande... Jag lyckades stå emot denna gång.

    SvaraRadera