måndag 31 maj 2010

Spanat på stan: Paletter på H&M

När jag var på stan förra veckan så sprang jag på två intressanta paletter på H&M som såg riktigt fina ut.


Den ena är från Hello Kitty och innehåller 10 st ögonskuggor. Jag tyckte att den ljusgröna så riktigt fin ut samt den aprikosa/oranga som knappt syns här eftersom den är bakom Hello Kitty.
Paletten kostar 49.50 kr.




Den andra är från H&M:s vanliga sminklinje och heter All this 4 your beauty, den innehåller36 st skuggor. Den kostar 69.50 kr.




H&M har oväntat bra smink nuförtiden tycker jag och blir väldigt sugen på dessa två paletter, har dock inte riktigt bestämt mig än.....

6 kommentarer:

  1. Håller med, de har bra smink till superpriser. Dock är jag lite arg på deras glittriga paletter som bara är glittriga på ytan, så tycker jag inte att man får göra, det är att luras!

    SvaraRadera
  2. Ninni: Brukar undvika deras glittriga paletter även fast de är fin då jag alltid blir så besviken... Är defintivt att luras!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar min hello Kitty-palett! Den är superpigmenterad och den lila är lite metallisk faktiskt. Jag är väldans imponerad av HM.

    SvaraRadera
  4. HK-palletten är svinbra, riktigt fint pigmenterad. Ska nog köpa en backup.

    SvaraRadera
  5. Basteth: Då kanske jag måste köpa den....attans....

    SaintBella: Vad bra att höra då vågar jag kanske slå till på den!

    SvaraRadera
  6. Jag har köpt paletten från HM och jag använder den varje dag typ..finns alla färger jag vill ha ochär super bra.. köp! :D

    SvaraRadera