onsdag 19 maj 2010

Mobilbloggat: Två favorit läppglans

Jag brukar släpa runt på en hel del läpprodukter i min handväska, har 2-3 läppstift, 2 läppbalsam och en 3-4 läppglans som ligger i den. Ofta så lägger jag ned ett läppstift eller läppglans som jag har använt på morgonen och då blir den liggande i handväskan ett tag.

Två av mina favoriter bland läppglansen just nu är The Body shop Love Gloss nr 18, ett aprikos/koralligt gloss och luktar söt och mango/passionfrukt och H&M lipgloss Anni-Can Rock, ett rosa läppglans som luktar kola och vanilj.

Anni-Can Rock överst och Love Gloss nr 18 underst.
Love gloss är sommar/vårnyhet från Body Shop och finns i 9 färger har jag för mig, de kostar 150 kr st. Jag är ett stort fan av Body shops produkter och brukar passa på när de har medlemserbjudande.

H&M lipgloss finns i ganska många färger också, jag har två st Anni-Can Rock och Pink me later. Dessa är otroligt fina båda två, luktar underbart och har en ganska klistrig känsla på läpparna. Priset däremot är oslagbart... 39.50 kr!

2 kommentarer:

  1. De ser jättefina ut. Det KAN vara så att jag har råkat köpa Anni-Can Rock nyligen...

    SvaraRadera
  2. Kerstin: Visst är det märkligt att saker slinker med så där....

    SvaraRadera