måndag 10 maj 2010

Mobilbloggat: Favorit just nu - ACO handcream


Just nu så är denna handkräm från ACO en storfavorit hos mig, har med mig den i väskan på dagarna och smörjer mig lite då och då.
Under hela vintern så smörjde jag in mig med Locobase men tyckte att den var lite för fet nu under våren så då valde jag att slå till på denna.
ACO Sence&CareRich Hand cream går in snabbt i huden och luktar otroligt gott, dessutom så är den billig, 49 kr bara. Rekommenderas varmt!
Finns på ett apotek nära dig.

4 kommentarer:

  1. Vilket bra tips! Kommer att behöva köpa ny handkräm inom en vecka och vill gärna ha en lite billigare, men bra, variant. :-)

    SvaraRadera
  2. Japp! den är min favorit med! Alltid har jag en tub stående vid datorn!

    SvaraRadera
  3. Nailtastic: Den är otroligt prisvärd tycker jag och doftar underbart!

    Sminkan: Visst är den...Funderar på att köpa en andra tub och ha hemma också.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera