tisdag 27 april 2010

Naked lunch och Trax





Den här har bilvit liggandes i arkivet, vet inte riktigt varför eftersom det tillhör en av mina favorit kombinationer.
Hade den här kombon den 10 april när jag skulle på födelsedagsfika.

Jag har använt Urban Decay Primer Potion som bas och sedan har jag lagt MAC Naked Lunch över hela locket. Naked Lunch är en riktigt fin färg, svagt rosa, med guld inslag och väldigt skimrig då det är en Frost skugga.
Har sedan lagt Trax i globlinjen och suddat.
Få att få det hela lite mer lila och mindre skimrig så lade jag öven Hot pot S20 i globlinjen och suddade den utåt. Highlight är min hudfärgade matta skugga från Body shop.
Urban decay 24/7 liner i Bourbon längs med nedre fransraden och avslutade sedan men Maybelline Colossal mascara.


På läpparna så har jag H&M Pink me later lipgloss, ett helt fantastiskt lipgloss som har seglat upp som en favorit under den senaste veckorna!

6 kommentarer:

  1. Kerstin: Tack så mycket!

    Nailtastic: Tack tack!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar det här jättemycket, förstår att det är en favoritsminkning.

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Du har så vackra ögon!

    SvaraRadera
  4. SminkJante: Tack, det är så otroligt fina färger tillsamman Naked lunch och Trax. Ska skaffa mig en lite mörkare matt lila/vinröd/aubergin skugga också för globlinjen hade jag tänkt.

    Sminkan: Tack så hemskt mycket!

    SvaraRadera