torsdag 8 april 2010

Nailmail: BB Couture Midnight Malibu


BB couture fick jag från Nailmail i januari men har än så länge inte provat så mycket från de lacken, inte för att de inte är fina utan för att jag hade lite andra lack jag tänkte prova först.


För ett tag sen så satt jag vid min lack låda lite förvirrat och undrade vad jag ville lacka med och slog till på Midnight Malibu från BB Couture.

Midnight Malibu är ett mörkblått/lila lack som verkligen ser mörkblått/lila också på nageln och inte svart. Den har också multifärgat glitter i sig varav de mest framträdande glittret är turkost. Min första tanke när jag såg lacket var en natthimmel med stjärnor, precis innan himmeln blir svart...

Det är så otroligt fint så att jag lackade om i helgen och bär det nu för andra veckan i rad.

De lack som jag har provat från BB Couture är otroligt bra, lätt att lack med, täcker bra och håller bra och detta var inget undantag! Dessutom var det trots glittret lätt att ta bort.

6 kommentarer:

  1. Nailtastic: Och då gör inte mina bilder den helt rättvis heller, den är sååå fin!

    SvaraRadera
  2. Urfint! Precis en sådan färg skulle jag vilja ha som ögonskugga!

    SvaraRadera
  3. Verkligen snyggt! Nu blev jag sugen, som alltid.... Det där har jag inte och det känns som den ropar mitt namn.

    SvaraRadera
  4. Helena: Me too

    Kerstin: åhh som ögonskugga, det skulle bli hur fint som helst!!!

    Sminkan: Det är otroligt snyggt. Känns som ett Sminkan lack så ja du borde nog skaffa den helt enkelt!!

    SvaraRadera