tisdag 6 april 2010

H&M Pink Me Later


Tänkte bara lite snabbt visa ett otroligt snyggt läppglans från H&M.
Detta är Pink Me Later ett barbierosa läppglans som luktar kola....Är otroligt härligt på läpparna då det är återfuktande. Ofta på vinter så klara inte mina läppar av något annat än cerat men dessa har fungerat riktigt bra. Jag har denna och en till, Ani can Rock som är mer korallrosa. Det är faktiskt första gången som jag har Pink me Later och jag förstår faktiskt inte alls varför.

Hur snyggt som helst!

2 kommentarer:

  1. Jag har den också och älskar doften men är inte så svag för färgen. Det är så täckande och så ljust... Ska köpa det koralliga sen tänkte jag för bortsett från att jag inte gillar färgen så är det ett fantastiskt gloss!

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Ani can Rock, den koralliga nyansen är otroligt fin. Ger bara en hint av färg till läpparna. Jag gillar faktiskt denna om jag håller resten ganska neutral. När jag provade denna så hade jag ganska neutral rouge, mer contour än något annat och ingen mascara.
    Doften är fantastisk och jag gillar att den är lite klibbig...

    SvaraRadera