torsdag 11 mars 2010

Zoya Reverie kollektionen: sammanfattning

Eftersom jag lyckades sprida ut mina publiceringar över både februari och mars så tänkte jag att jag skulle ta och ge en lite sammanfattning av de lack som jag har från Zoyas vårkollektion.

Zoyas vårkollektion Reverie ingår 6 st lack varav jag köpte 4 st.
Eftersom Zoya är lite småsvårt att få tag på i Sverige så köpte jag mina via ebay och Sparkling Nails.
Alla lack i kollektion är duochroma, vilket betyder att de skiftar i olika färger egentligen så kanske man skulle säga multichroma men men...


Den stora skönheten i kolletkion är Adina och det är också min favorit.




Reece kommer på en god två.


Gwen, det otroligt snygga oranga lacket



Happi är det lack som jag tycker minst om, dels för att det krävs fler lager för att det ska täcka men också för att jag helt enkelt inte kan bestämma mig för om lacket är jag eller inte.....

Tillsammans med Nubar Greener så är nog detta en av mina favoritkollektion. Älskar duochroma lack och tycker att Zoya har gjort ett grymt bra jobb. Lacken är lättmålade och täcker på ca 2 lager. Hållbarheten har varit ungefär i 5 dagar vilket är hur länge jag normalt brukar ha mina lack på.

6 kommentarer:

  1. Peter(nagellacksfreak)11 mars 2010 17:12

    Jättesnygga lack Lina, måste kika in på nätet o införskaffa dessa underbara nagellack.

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jag hittade inga kontaktuppgifter till dig så jag testar här.

    Din blogg är väldigt fin, man ser att du lägger ner tid och energi på den. Jag tänkte höra om du skulle vara intresserad av att tjäna lite pengar på din blogg, samt om du skulle vilja få fler läsare.

    Skicka ett mail så berättar vi mer. Är du inte intresserad så tackar vi för oss och önskar dig lycka till med din blogg.

    Vänligast,
    Patrik

    SvaraRadera
  3. Peter: De är fantastiska! Sparkling nails på ebay är riktigt bta tycker jag så prova där!

    Anonym: Tack!

    SvaraRadera
  4. De här lacken är så snygga så jag döööööööööör.:-) Har tänkt länge att jag måste ha de här lacken.. Ska nog slå till vad det lider men mitt ebay-konto krånglar som den..

    SvaraRadera
  5. Fina lack. Har funderat mycket på dem men inte slagit till än.

    SvaraRadera
  6. Basteth:De är superfina, Adina särskilt, är ett av mina absoluta favorit lack! Tråkigt när ebay-kontot trasslar eller kanske bra för ekonomin....

    Sminkan: Jag velade lite också innan jag slog till men jag kunde helt enkelt inte låta bli Adina och Reece. De andra följde med mer av en slump....

    SvaraRadera