tisdag 9 mars 2010

Zoya Happi

Tredje lacket att testas från Zoyas vårkollektion blev Happi.
Egentligen hade jag bara tänkt beställa två, Reece och Adina men i sista sekund så bestämde jag mig för Happi och Gwen också.
Happi är ett rosa, jag skulle vilja påstå Barbirosa, lack med guld skimmer och ibland en antydan till grönt skimmer också.
Det är ett väldigt fint lack men jag vet inte riktigt om det är jag.... Under den veckan som jag hade detta lack så satt jag och tittade på naglarna lite stup i kvarten och försökte bestämma mig. När det douchroma kommer fram i lacket så känns som att det skulle kunna vara ett linalack men när det inte kommer fram så är det bra rosa....

Ja jag vet inte jag men fint är det i alla fall.
Tog några fler lager för att Happi skulle täcka så att man slipper VNL (visble nail line), hela 5 lager har jag på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar