fredag 26 mars 2010

Tänk vad veckorna går fort


Nu är det fredag igen och jag tycker att denna vecka har gått fort men det är ju skönt med helg!
Nu i löningshelgen så ska jag bege mig till Stockholm och hälsa på en kompis och så shoppa lite också. Behöver lite nya grejor från MAC bland annat.
Jag hade tänkt lägga upp en recension på Maybelline Colossal igår men mådde inte alls bra, tydligen så har jag lite magkatarr igen, så jag sov dels när jag kom hem en stund och sen gick jag och la mig redan 21.30....Chockerande om man känner mig!

Recension kommer istället ikväll, plus lite annat som ska upp.
Under morgondagen kommer det alltså att vara lite tyst men på söndag så kan ni få se vad/om det blev något.

2 kommentarer:

  1. Det ska bli kul att ses :D

    SvaraRadera
  2. Usch. magkatarr är inte roligt. Krya på dig!

    SvaraRadera