måndag 22 mars 2010

Nailmail: Diamond Cosmetics Party Hearty

Diamond Cosmetics fick jag från Nailmail i, var det slutet på februari tro? Har provat några lack och jag är imponerad.
Först ut var egentligen Chainmail charm men eftersom jag glömde att ta kort på den så blir detta den som blir först ut på bloggen!

Party Hearty är ett otroligt snyggt lack som egentligen är ganska svårt att avgöra om det är beige, ljusrosa eller silver för det beror på hur ljuset träffar nagel..

Diamond Cosmetics är ett budgetlack men det märks inte på de jag har provat. De appliceras bra, har en bra täckningsgrad och de har torkat fort. De har dessutom hållt i ungefär 5 dagar.
Alltsom allt så beställde jag 6 lack från Diamond Cosmetcis och nu i efterhand så önskar jag att jag hade beställt några till men men...






2 kommentarer:

  1. Jag testade också mitt första Diamond Cosmetics-lack igår, Fiery Coral, och jag är så sjukt imponerad. Verkligen lättlackat och så snyggt! Håller med dig om att det inte alls känns budget.

    SvaraRadera
  2. Nailtastic: De är oväntat bra skulle jag säga och jag är otroligt nöjd med de jag beställde också!

    SvaraRadera