tisdag 23 mars 2010

Nailmail: Diamond cosmetcis Sparkling Cherry


Nästa lack att prova från Nailmail leveransen av Diamond Cosmetics är Sparkling Cherry.
Detta är är otroligt vackert och otroligt blingit, mina bilder gör den inte alls rättvisa.
För att lacket ska komma till sin rätta så krävs det nog solljus och eftersom jag jobbar på dagarna så blev det lite svårt.
Ska försöka lack om med lacke så att jag kan fota någon helg.
Bilderna är tagna i ljuset från fönstret på eftermiddagen, förhoppningsvis så kan ni i alla fall få en idé om hur vackert lacket är!

Sparkling Cherry är ett magenta lack och det lyser på nageln, när jag tog bort lacket så åkte magenta färgen av först och lämnade ett glitter/metallfärgat lager i rosa-silver lager på nageln.
Det appliceras otroligt bra, täcker i princip på ett lager och håller bra.
På bilderna så har jag 3 tunna lager och ett lager av Seche Vite, snabbtorkande överlack.

2 kommentarer:

  1. Jag grämer mig verkligen för att jag missade Sparkling Cherry...Det är helt galet vackert ju.

    SvaraRadera
  2. Nailtastic: Sparkling Cherry är verkligen hur snyggt som helst. Jag velade lite om jag skulle beställa detta, änvänder inte rosa lack så mycket men jag är glad att jag gjorde det!

    SvaraRadera