måndag 15 mars 2010

MAC in Lillyland: Cremeblend blushes, lipgeleé och nagellack

När jag insåg att MAC in Lillyland inte skulle släppas i Sverige så beställde jag lite langning från USA, snälla Karla Sugar hjälpte mig.
Det var i och för sig ett ganska bra tag sen som paket landade hemma hos mig men jag tänkte att jag skulle ta och visa upp vad jag införskaffade.


Från USA så beställde jag:


Lipgeleé Preppy
Läppswatches först i varmt ljus och sen i kallt ljus. Detta läppglans är otroligt blingit!!




Coconut Ice





Är ett väldigt fint lack men det krävdes fem lager för att det skulle täcka och bli jämt.

Cremebland blush Joie-de-vivre


Cremeblend blush So sweet, so easy



Genom ett byte med Helena, Lipgloss Bitch fick jag tag på ytterligare ett cremeblend blush, nämligen Optimistic Orange.
Har använt Optimistic Orange en hel del, den blir otroligt snygg på vilket kan vara lite svårt att tro vid första anblicken
Här är alla cremeblend blushes tillsammans
So sweet so Easy, Joie-de-vivre och Optimistic Orange

Cremeblend blushes är också otroligt snygga på läpparna, vi kan låtsas som att mina läppar inte alls är nariga....Bilderna är tagna under en megaförkylning där läpparna var extremt torra och sprack lätt...

Joie-de-vivre


So sweet so Easy


Optimistic Orange

3 kommentarer:

  1. Preppy var verkligen otroligt snygg. Nästan lite skönt att höra att Coconut Kiss var jobbigt att applicera, då behöver jag inte ha ångest för att jag inte har kunnat lägga vantarna på det. :-)

    SvaraRadera
  2. Åh så fina grejer! *dräglar lite*

    SvaraRadera
  3. Nailtastic: Den är otroligt snygg men jag hatar VNL och det krävs i alla fall 4 lager för att det ska vara ok. Sen så blir det ju lite strimmigt och så men efter det 5 lagret och toplack så syndes inte det. Men ha inte ångest över det, det finns nog bättre liknande lack!

    Kerstin: Rougerna och läppglanset är superfint. Lacket är lite besvärligt men fint. Hoppas hoppas att lipgeleé kommer att komma hit i någon annan kollektion eller premanent i sortimentet kanske...

    SvaraRadera