tisdag 9 mars 2010

Kreativ blogger award


För ett tag sen så fick jag ett Kreativ blogger award av snälla Skor och Maskara.

I awarden ingår att man ska berätta sju saker om sig själv och se skicka vidare awarden till andra bloggare.

Jag körde fast lite i vad jag skulle berätta och sen jag blev jag sjuk så därför har mitt svar dröjt lite....


1. Tycker att det är sjuk obehagligt om någon rör vid mina knän men speciellt det högra, det är rent ut av lite äckligt.... Fick knämassage en gång av en naprapat, var jätteobehagligt.


2. Jag älskar, och då menar jag älskar högklackade skor! Ju högre desto bättre, 12 cm och uppåt får mig att bli alldeles till mig. Problemet är att jag inte hmmm går i så höga skor. Älskar dem i tanken men får så ont så ont i fötterna...


3. Enligt vissa av mina vänner har jag en smyggoth gömd i mig....


4. Jag skulle nog vilja skylla mitt sminkintresse på min äldsta syster som när jag var lite och i tonåren (hon är 15 år äldre) lät mig leka med hennes sminksamling.


5. Jag har fyra äldre systrar, hade en äldre bror också men han dog när han var 19 och jag 7 år. Mina systrar har i sin tur 2 barn var, fast den yngsta systern har 3. Av dessa 9 syskonbarn så är 6 av dem flickor, så man skulle kunna säga att vi är tjejmaffian....


6. Jag har fyra katter och brukar lite skämtsamt kallas för the crazy cat lady. Missarna är mina bebisar och jag har nog tröttat ut en och annan med pratet om dem....


7. Skulle vilja lära mig fler språk men tycker att grammatik är ganska tråkigt. Högt upp på listan står arabiska och ryska som jag skulle vilja kunna flytande.


Nu tror jag att de allra flesta har svarat på och fått denna award eftersom jag är lite sen att haka på tåget. Men om det är någon som inte har gjort detta än så är det bara att haka på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar