torsdag 1 april 2010

Hot Pot M22 och Midnight blue


Detta är från den 25 mars då jag fick lust att piffa till mig lite extra, i vanliga fall så har jag lite bråttom på morgonen så jag brukar fokusera på att få till en bre grund med rouge och sen lite mascara. Men den 25 kände jag för att leka lite med min eyeliner från Loreal.
Midnight Blue är från Loreals Hip serie som inte går att få tag i här i Sverige så jag har köpte min på ebay. Det är en mörkblå (navy blue) nyans med lite skimmer i sig, men det syns inte när den väl kommer på.

Jag har också lagt M22, en av Hot pot skuggorna från Coastal scents i globlinjen och på själva locket så har jag lagt en skugga från Body shop som matchar min hudfärg.

Älskar att använda färgade eyeliner, piffar så lätt upp en ganska neutral look. Färger som denna kan på håll se ut som svart så det är en alldeles ypperlig färgad eyeliner om man inte är så van och det känns konstigt med knalliga färger.

Jag knäppt inte detta förrän efter jag kommit hem så vid inre ögonvrån har färgen försvunnit lite...

5 kommentarer:

  1. Det är otroligt trist att inte L'Oreals Hip-serie finns i Sverige, jag älskar deras produkter! Har några pigment därifrån som hör till mina absoluta favoriter.

    SvaraRadera
  2. Otroligt snyggt! Fin färg på eyelinern!

    SvaraRadera
  3. Nailtastic: Ja jag gillar också Hip serien och förstår inte varför den inte kommer hit! Skulle också vilja prova pigmenten mm....

    Sminkan: Tack, tycker ävldigt mycket om mörkblått...

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt snygg sminkning! Jag blir absolut sugen på en liknande liner.

    SvaraRadera
  5. Kerstin: Tack, den är väldigt bra och snygg eyeliner. Blir väldigt sugen på den i teal och den lila varianten som Loreal Hip har...

    SvaraRadera