torsdag 25 mars 2010

Blå-lila-rosa lek med Manly paletten

Det var ett tag sen som jag kände att jag kunde leka runt med mina ögonskuggor, brukar ofta vara så trött på kvällarna att jag inte orkar och helgerna har en tendens att flyga iväg.




För ett tag sen så fick jag ett plötsligt ryck att jag skulle ta och prova en liten ny teknik för mig och dessutom prova min blendning brush ordentligt. Den nya tekniken gick helt enkelt ut på att jag börjar med en färg i globlinjen och bygger sen därifrån. Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle göra en blå-lila sminkning eller en lila-rosa så då blev det både och.
Så får ni en bild på båda ögonen också som ser ganska skum ut men men.....



9 kommentarer:

  1. Jättefint! Kan inte bestämma mig för vilket öga som blev bäst :)

    SvaraRadera
  2. Jag blir discosugen när jag ser dessa härliga färger!

    SvaraRadera
  3. Helena: Tack. Jag gillar såna här färgkombos!

    Ninni: Mina favoritfärger! Tack!

    SvaraRadera
  4. Båda två blev riktigt snygga. det ser lite kul ut när man ser dem ihop sådär...

    SvaraRadera
  5. Emma P: Tack, jo det ser lite smålustigt ut men ville visa från lite längre håll...

    Kerstin: Tack!

    SvaraRadera
  6. Jättefint, speciellt den andra sminkningen tycker jag

    SvaraRadera
  7. Tycker det blev jättesnyggt! Båda ögonen gillar jag men kankse det rosa lite, lite mer. Kanske. Eller nej, båda lika mycket!

    SvaraRadera
  8. Maya: Tackar!

    Sminkan: Tack, har också svårt att bstämma mig, ibland tycker jag den rosa ibland den blå...

    SvaraRadera