fredag 19 mars 2010

Äntligen Fredag!!

Nu är det äntligen fredag! Har varit så otroligt trött denna vecka, vet inte om det beror på att jag inte riktigt återhämtat mig från snuvan och hostan än eller om jag bara är trött....
En annan bra sak med att det är fredag är ju att det inte är så många dagar kvar tills lön, det börjar ju bli lite skralt i kassan nu i slutet av månaden.

Under denna månad så har jag också haft köpstop eller ja att bara köpa sånt som jag verkligen behöver (läs mascara och ansiktskräm) och det har faktiskt gått bra även om det betydde att jag inte kunde handla från MAC colour spring forecast den den landade i diskarna den 15 februari. Var riktigt irriterad över det ett tag men sen så gick det över, brukar ofta vara så att jag är lite besatt ett tag och sen går det över. Ska istället eventuellt kila förbi och titta på vad som finns kvar nu nästa vecka eftersom jag ändå behöver en ny foundation. Ska faktiskt försöka ta och hålla igen lite de kommande månaderna också, dels för att det är ju väldigt bra att ha ett sparkapital men också för att jag vill fixa till min tatuering och det lär kosta en slant. Sen är det också nya danskläder som behövs köpas och danskurser att gå...

Nu ska jag ta och käka min lunch!

2 kommentarer:

  1. Helg :D

    Ibland är det bra med köpstopp, men svårt att låta bli när man hittar nåt snyggt. Jag har dock upptäckt att bara browsa igenom affärer för att se utbudet är rätt trevligt det med :)

    SvaraRadera
  2. Att bara titta kan vara roligt men brukar sällan komma undan med det....

    SvaraRadera