måndag 8 februari 2010

Zoya Reverie, vårkollektionen 2010

Zoya släppte för ett tag sen sin vårkollektion som heter Reverie och efter att ha sett swatches från All Laquerd up, Scrangie och Vamp Varnish så ansåg jag mig ganska besegrad av kollektionen....
Inte allt lockade men det mesta, så jag köpte 4 av lacken från Sparkling Nails på ebay.
De lack som jag köpte är Reece, Gwin, Happi och Adina.
I kollektionen så ingår också Lana (rött) och Laney (silver) men de kändes inte lika snygga som de andra så därför skippade jag dem helt enkelt.
Alla lack i kollektionen är duochrome lack (!) och om man känner mig så är det ingen hemlighet att jag älskar duochroma lack. Nubar är ett av de absolut bästa märken på markande som gör duochroma lack men jag tror att de precis har fått allvarlig konkurrens......Dessa lack verkar helt fantastiska!

Just nu så har jag faktiskt Reece på naglarna så bilder på det kommer upp senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar