tisdag 23 februari 2010

Usch vad det har varit tyst.....

Nu har det varit tyst ett tag på bloggen.... Det har varit lite mycket måste erkännas och helgen bara flög iväg. Söndagen så skulle jag på danskurs i Stockholm vilket inte var så lätt när de var snökaos! Tog mig till station i Uppsala till strax innan 9 och alla tåg utom ett var inställt....Det tåg som gick var Tågkompaniet,hoppader på det tåget och hoppades att tågen skull komma igång igen efter 12 som de påstod.
Jag lyckade ta mig hem i nästan utsatt tid men det var mycket inställda tåg, tycker synd om alla som måste pendla...
I vilket fall som helst så har det varit mycket men jag ska skärpa mig och uppdatera bloggen!

2 kommentarer:

  1. Säger bara förbannade vinter... Verkligen otur du hade. Själv ska jag hem till Harge på fredag och det är viss risk att det blir svårt för tåget Stockholm-Göteborg verkar ha drabbats rätt hårt.

    SvaraRadera
  2. Helena: Pissväder.....Tycker iofs att det är mysigt med snö men inte med snöstorm....

    SvaraRadera