måndag 1 februari 2010

Urban Decay 24/7 Super stash



När det var rea på Lookfantastic nu i början av januari så passade jag på att beställa hem Urban Decay 24/7 Super stash som jag hade spanat på ett tag.
Sedan tidigare så har jag ju en mini variant av pennan Bourbon och den är en av mina favoriter så jag såg mycket fram emot att få testa fler.
Man får 9 st minipennor och jag har för mig att vissa av dem var limited editon för just detta set men kommer inte ihåg vilka.
I setet ingår, från höger till vänster:
Stash
Rockstar
Ransom
Binge
Graffiti
Eldorado
Corrupt
Oil slick
Zero

Jag har hittills endast provat Graffiti och den satt otroligt bra, försvann fortfarande från vattenlinjen om jag inte fixerar med en skugga men under fransraden satt den som berg!
Kommer förmodligen att köpa vissa i fullstorlek så småningom men vilka det återstår att se!

3 kommentarer:

  1. Åh! Dessa pennor har jag velat testa sååå länge nu men dom är ju tyvärr alltid slut på de svenska webbshopparna :/

    SvaraRadera
  2. Kerstin: De är fantastiska!

    Carolina: Var också sugen på dem ett bra tag innan jag gjorde slag i saken!
    Kan varmt rekommedera de brittiska nätshoparna Lookfantastic och Hqhair!

    SvaraRadera