söndag 28 februari 2010

Fyra favorit ögonskuggor just nu: Naked Lunch, Trax, Sumptuous Olive & Humid

I januari så köpte jag några riktigt snygga ögonskuggor från MAC som har kommit att blivit favorit.

Naked Lunch är en ljusskugga med inslag av rosa, det är en frost skugga så den är väldigt skimrig.
Trax är en otroligt fin lila skugga med guldglitter i sig, den är en velvet skugga.

Humid, Sumptuous Olive, Trax och Naked Lunch


Sumptuous Olive är en olivgrön skugga med lite guld i och det är veluxe pearl skugga.
Veluxe pearl skuggor är min favorit eftersom den är så otroligt härliga att jobba med.
Humid är fin grön skugga, granskogsgrön, med skimmer i sig. En frost skugga.

Jag brukar använda dessa som jag har skrivit ihop dem, blir otroligt fint. Nästa steg att att köpa en mörkar skugga som passar till dem. Funderar Shadowy lady till Naked Lunch och Trax.
Sen ska det finnas en brun skugga som har inslag av grönt i sig men jag har helt glömt bort vad den heter... I alla fall så är det den som jag tänkt till Sumptuous Olive och Humid.

4 kommentarer:

  1. Humid kvalar in på min önskelista =)

    SvaraRadera
  2. Den längst till höger var jättefin :)

    SvaraRadera
  3. åh, den längst till höger var superläcker!!

    Tänkte också tipsa om att min förra smyckestävling i bloggen blev superpopulär så nu har jag en ny!
    vore kul om du ville delta! Vinsten är ett valfritt smyckte, tex ett namnhalsband med valfritt antal brickor?

    http://erica.myshowroom.se/2010/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-carolinessmyckesskrin/

    Man måste inte ha någon blogg, en kommentar räcker!

    Tipsa gärna andra om min tävling om du vill!

    Massa kramar och lycka till!
    /Erica

    -ung mamma, mode, barnmode, inredning och matbloggare!

    SvaraRadera
  4. Kerstin: Humid är väldigt fin, funderade på att köpa den länge innan jag slog till...

    Helena: Den är väldigt skimrig men fin fin. Syns inte lika bra på locket som på armen. Av någon anledning så tog guldet över en del...

    Erica: Ah den är fin. Ska kika in på tävlingen!

    SvaraRadera