söndag 14 februari 2010

Essie Mint Candy Apple och Nubar Tiara

Efter att köpt mitt första mintiga lack, Eyeko Vintage, så fick jag mer smak.
Insåg plötsligt att jag borde ha hoppat på tåget redan vid MAC Peppermint Patti men men....
Essie Mint Candy Apple var en del av Essies vinterkollektion men när jag fick upp ögonen för lacket så var det redan slutslålt i webbutikerna....Efter lite letande på ebay så lyckades jag få tag på lacket.

Det är faktiskt otroligt snyggt, ljusare och blåare än Eyeko Vintage Mint, tror faktiskt att jag föredrar Mint Candy Apple.
När jag gjorde manikyren så var jag inte så sugen på att bara ha mintfärgade naglar så jag lade ett lager med Nubar glitterlack Tiara ovanpå och det blev otroligt snyggt. Tiara ser ut som konfetti på nagel......

Hade lite svårt faktiskt att låta bli att titta på naglarna. Otroligt hållbart också, bar den säkert en vecka skulle jag tro. Korten är tagna alldeles innan jag tog bort lacken så därför kan det se lite småslitet ut.... Lite suddiga bilder för att ni ska kunna se blinget ordentligt!

8 kommentarer:

  1. Superfint! Jag är också lite mint-besatt och ångrar att jag inte hakade på redan på Perppermint Patti =)

    SvaraRadera
  2. Kerstin: Måste säga att jag är mycket nöjd med mitt köp! Ja Peppermint Patti skulle man ha....

    SvaraRadera
  3. Himla fint med Tiara på mintlacket!

    SvaraRadera
  4. EmmaP: Det glittrade mycket mer än vad som syns på bilden...Superfint faktiskt!

    SvaraRadera
  5. Älskar Tiara, allt blir fint med Tiara. Ska testa över ett mintigt lack jag också för att pimpa upp det lite.;) Du har förresten en liten award liggande hos mig.;)

    SvaraRadera
  6. Skor och Maskara:
    Tiara är superfint. Har svårt att låta bli att titta på naglarna när jag har det...Ser nog ganska fånigt ut men det struntar jag i...
    Oj tack så mycket! Då ska jag sätta igång med den! Award....tack

    SvaraRadera
  7. Jag har inte Tiara ännu, men måste skaffa det eftersom alla hyllar det så! :-)

    SvaraRadera
  8. Nailtastic: Tiara är otroligt snyggt!!

    SvaraRadera