måndag 1 februari 2010

BB couture Widow Maker


Egentligen så hade jag tänkte prova Blind love först men klantade till applicering så otroligt att det bara var att ta bort och börja om. Då hade jag lessnat lite på Blind Love så det blev Widow Maker istället.
Widow Maker är ett av BB couture nagellack för män och är faktiskt otroligt bra.
Det torkar snabbt, räcker med ett lager, håller länge och är super snyggt. Vad mer kan man vilja ha?

Först så var jag faktiskt lite osäker på vad jag tyckte om denna färg men efter att haft det på naglar i en hel vecka ( japp det höll så bra!) så tycker jag nu riktigt mycket om det.
Färger är silver men med guldigt inslag skulle man kunna säga. Matchar faktiskt min katt otroligt bra. Jag glömde alldeles bort att ta kort på detta lack ensamt så här kommer kort på min älskade katt Aratron och lacket!
Visst matchar det fint? Söt är han min älskling....

3 kommentarer:

  1. Funderade länge på det lacket men valde bort det, till mitt förtret. Det ser väldigt fint ut och din katt ser jättegosig och mysig ut.

    SvaraRadera
  2. Ååååh, så söt! Fantastiska färger på både katt och naglar! :D

    SvaraRadera
  3. Pamsan: Färger är väldigt speciell och otroligt fin. Min lilla bebis är otroligt mysig och go...

    Rocketqueen: Uppteäckte sen jag lackat att det matchade och då kunde jag inte låta bli att fota lite.... Han är så supergo min bebis..

    SvaraRadera