måndag 25 januari 2010

Tre av mina favoriter: Eyeliners/Kajalpennor i färg


Så jag tänkte visa tre av mina favoriter bland mina eyeliners/kajalpennor.
Jag ska inte sticka under stolen med att jag har en hel del eyeliners och kajalpennor, jag köpte på mig en hel drös med färgglada eyeliners från HOT makeup när det var rea på dem i våras (här och här) och de är inte de enda som finns i min samling.
Jag har några stycken från MAC som jag gillar väldigt mycket men som jag inte sträcker mig
efter lika ofta som dessa och sen har jag precis fått hem mitt mini stash 24/7 av urban decay så....

Bourbon, Sprakling Beach och Deep Blue Sea


Bourbon är min absolut första eyeliner från Urban Decay och jag tycker att den är väldigt bra, sitter super. Brukar använda den när jag inte orkar att ha så mycket smink men vill ha lite definition av ögonen.

Sprakling beach är från Make up Store och har varit min favorit ända sen jag skaffade den förra februari. Jag brukar använda denna när jag har en klassik svart eyeliner vinge för att göra looken lite mer ummpf.... Jag har den då längs med nedre fransraden och jag tycker att det blir hur snyggt som helst. Ska se om jag lyckas med att knäppa något kort någon morgon.


Deep Blue Sea är också från Make up Store och som jag köpte på rekommendation av en MUA när de hade klubbkväll. Den är helt fantastisk för sig själv och helt helt otrolig som bas för skuggan Tuch.


Så detta var tre av mina favoriter, jag har några till men jag tänkte att jag kanske borde välja de tre som jag använder mest....Är säker på att jag kommer att få andra favoriter då jag brukar hoppa lite mellan mina eyeliners efter humör och tid.

1 kommentar:

  1. Bourbon är grym! Deep Blue Sea och Tuch skulle gärna få flytta hem till mig =)

    SvaraRadera