torsdag 21 januari 2010

OPI Merry Midnight


OPI Merry Midnight ingick i jul/vinterkollektion från OPI och det enda lack som jag verkligen lockades av...
Den är ju trots allt lila och har flakes, hur bra som helst!!
Hade lite problem att få tag på lacket då jag inte var så sugen på att betala 150 kr som de kostar att köpa i Sverige och de sålde slut som smör i solsken på de amerikanska webshoparna och på ebay. Tillslut så beställde jag lacket på Tradera.

Lacket är nästan lika fint som jag föreställde mig det men jag trodde att det skulle vara mer blålila men Merry Midnight är mer åt det rödlila hållet. Jag har inget att klaga på varken när det gäller applicering, torktid eller hållbarhet, ett bra lack helt enkelt.

Den övre bilden är tagen med blixt och är den bild som stämmer mest med verkligheten. Utan blixt så blir nästan alla mina lila lack mer blå än vad de är, däremot så ser man flakes bättre på den bilden så jag slänger med den också... Jag hade hoppats på att lacket skulle vara mer som den här undre bilden men men.....Vansinnigt snyggt ändå!

1 kommentar: