fredag 15 januari 2010

Nyshoppat: Leverans från Transdesign!

När jag fick löning nu innan jul så gjorde jag slag i saken och beställde lite nagellack från Transdesign, eller ja 9 st lack för att vara exakt.
Transdesign är en amerikansk webshop som säljer nagellack och nagelvård, de har också otroligt bra hyllor för nagellack men just hyllorna kostar väldigt mycket i frakt till Sverige.
Priserna på nagellack ligger lägre än vad de gör i Sverige och om man som jag beställer 9 lack så kan man be om en Small flate rate box och frakten blir då $18.
Allt som allt så landade väl priset på dessa lack någonstan vid 350 kr.....
De som jag inte har kort på fick jag antigen inget bra kort på (Suede) eller glömde bort (Ruby Pumps).
Dessa lack köpte jag:

OPI Ink Suede
OPI Russian Navy Suede
OPI Ink
China Glaze Dorothy Who?
China Glaze C-c courage China Glaze Ruby Pumps
China Glaze Emerald sparkle
China Glaze Atlantis Essie Matte about you topcoat
Jag har faktiskt hunnit prova 3 av lacken; OPi Russian Navy Suede, OPI Ink och China Glaze Emerald Sparkle, men jag kommer att lägga upp foton på dem sen.

Transdesign var riktigt snabba, jag lade beställningen den 23 december och den 30 december så låg de i min brevlåda! Kan verkligen rekommendera denna webshop.

Kommer troligen att lägga en beställning till hos Transdesign nån gång snart, måste ju lägga vantarna på OPI Alice in Wonderland och några lack från vårkollektionern.

5 kommentarer:

  1. vilka fina! Fast jag är inte mycket för lack med glitter i men faktiskt, himla fräscha färger!!!

    SvaraRadera
  2. Är china glaze lika bra som opi?

    SvaraRadera
  3. Elena: Jag tycker väldigt mycket om glitter och blinbling jag...

    Emma: Hmm de är ganska likvärdiga tycker jag. OPI kanske sitter lite bättre på mig men då pratar vi om att det blir yttepytte mer slitages på China Glaze men det är alltså efter en 5-6 dagar så fortfarande superbra lack!

    SvaraRadera