måndag 11 januari 2010

Nyashoppat från Ebay: Nagelhjul och Loreal HIP eyeliner



Jag klickade hem lite saker från Ebay nu i början på januari och idag så hade de kommit.
Nagelhjul, hela 11 st fast jag bara skulle ha 10, eftersom min samling nagellack nu börjar bli ganska stor så tänkte jag att det kunde vara bra med lite nagelhjul. De kostade ca $4 med frakt så bra pris.

Loreal HIP color truth cream eyeliner Midnight Blue.
Loreal HIP finns ju tvärr inte i Sverige utan bara i USA tror jag och i den linjen så verkar det finnas otroliga eyeliner, kajalpennor, pigment och skuggor. Har alltid tyckt att de ska komma till Sverige också.... I vilket fall som helst så har jag varit sugen nu ett tag på att prova lite av deras sortiment och jag slog till på en cream/gel liner i mörk blått.

6 kommentarer:

  1. Superfynd! Också funderat på att skaffa nagelhjul men inte tänkt på att man kan titta på Ebay... bra idé!

    SvaraRadera
  2. Basteth: Ebay är en guldgruva. Tror det finns ganska många som har dessa nagelhjul men den säljre som jag valde hade gratis frakt också!

    SvaraRadera
  3. bra idé! nu vill jag också köpa nagelhjul, smart ju!

    SvaraRadera
  4. Dorion: Nagelhjul är bra, då får man en lätt överblick över sina lack. Jag måste beställa ny ska erkännas....

    SvaraRadera
  5. Fick hem mina i dag också, ser likadana ut som dina (: Hur ska du måla? Efter färger eller märken?

    SvaraRadera
  6. Lillasyster: Jag har målat efter märke på mina och sen har jag några som jag göra färgjämförelser på.
    Hur hade du tänkt göra?

    SvaraRadera