tisdag 12 januari 2010

Nubars kommande kollektioner: Prisms och Sparkles

Att Nubar kommer att komma ut med en holokollektion kanske ni har hört förut?
Hos Scrangie och The Nailphile kan man nu se lite swatches och kollektionen kommer att dyka upp hos Nailshop under januari. Jag kan knappt vänta. Älskar hololack väldigt mycket så detta är nog en kollektion som jag kommer att köpa de flesta lack ur.

Nubar släpper Sparkles Collection som är ett gäng glitterlack som ser helt underbara ut. Glitter......
Ser fram emot att se swatches! Kika in hos Scrangie och The Nailphile och läs mer!

2 kommentarer:

  1. Jag ser galet mkt fram emot holokollektionen! Glittrena är säkert med fina, men jag föredrar holo, glitter är så jobbigt att få bort...

    SvaraRadera
  2. EmmaP: Längatar också väldigt mycket efter Hololacken. Glitter är riktigt pain in the ass att få bort...Men snyggt. Kan nog tänka mig att köpa någon/några från glitter kollektionen beroende på hur de ser ut på nageln.

    SvaraRadera