söndag 31 januari 2010

Nailmail leverans : BB couture

Det har varit ganska mycket nagellack på senare tid och det beror på att jag ofta väljer att sova lite längre på morgonen och inte sminkar mig så mycket eller roligt.I december så fick vi chansen att beställa BB couture från Nailmail och det är ett märke som jag har varit sugen på väldigt länge. De har otroligt fina nyanser men eftersom lacken kostar $9 st så har det inte blivit några förrän nu. På min önskelista hade jag närmare 20 lack som jag ville ha men eftersom jag trodde att min plånbok skulle bli lite ledsen så skar jag ned listan till 10 st och försökte dessutom att ta färger som jag inte redan har liknande av.
Så de som jag plockade ut blev:

1.Sea of Cortez
2.Frosty Medow
3.Dragons Breath
4.Balboa Beach Bunny
5.Malibu Midnight
6.Blind Love
7.Widow maker *
8.Pipe Bender *
9.Night Ops*
10.Venice Party

* BB couture nail polish for men
Blind Love och Widow maker visades sig vara väldigt lika varandra men annars så är jag väldigt nöjd. Kommer definitiv att köpa mer av BB couture!
Man kan köpa dem genom Overall beauty.

2 kommentarer:

  1. Venice Party var väldigt snyggt! Alla lacken var iof fina, men den där blåa färgen stod ut :)

    SvaraRadera
  2. Helena: Den är faktiskt lite mer lila än vad bilden visar men fortfarande ganska blå. Är nog också en av mina favoriter tillsammans med Malibu Midnight!

    SvaraRadera