torsdag 7 januari 2010

Ibland är det mycket.....

Ibland har man såna dagar där allt bara är för mycket.... Idag har varit en sån dag.
När jag kommer på morgonen så har någon larmslinga fått fnatt vilket innebär att larmdatorn piper typ hela tiden och jag överdriver inte! Larmdator är placerad vid receptionsdisken så det betyder att jag eller min kollega får resa på oss varanna sekund och kvittera larm, sitta vid disken och kvittera eller låta det pipa.......
Detta höll på från klockan 8 på morgonen till klockan 12.

Började känna mig som Kalle Anka när han möter Hackspetten....
Vid 12 tiden så satt jag och fnittrade nervöst och kände att vansinnet inte var så långt borta.
Vet inte hur många gånger som jag fick börja om på meningar eftersom helt enkelt glömde bort vad det var jag tänkte säga eller vad kunden frågade......En stackare pratade jag både engelska och svenska med, bytte varannan mening.

Nu äntligen är det tyst och lugnt och mitt mentala tillstånd börjar bli hmmm ja som det var innan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar