måndag 7 december 2009

Queens & Shadows; Ronja och Hailey

För ett tag sen så fick jag två prover på ögonskugga från Stina Markan.
Stina som också är en beautybloggare har ett eget märke som heter Queens & Shadows.
Jag har bara provat ögonskuggorna som hastigast men jag tänkte att jag skulle visa upp dem här ändå.
De två som jag fick prov på var alltså Ronja och Hailey.
Ronja är en helt underbar skogsgrön skugga med guldskimmer i sig, helt fantastisk fin färg.

Haliey är en blålila skugga som har multifärgat skimmer i sig, tyvärr så kommer i skimmret riktigt fram på bilden så den är mycket snyggare i verkligheten.

Jag fick alltså dessa skuggor eftersom jag skrev ett litet stycke om henne tidigare men dessa två prov som jag har fått gör mig nyfikna på resten av sortiment så jag ska skicka efter fler hade jag tänkt mig!
En full size ögonskugga kostar 49 kr och just nu så kan man köpa 4 st och få en gratis för 196 kr, vilket jag tycker låter helt förträfligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar