onsdag 9 december 2009

Nyshoppat: Eyeko nagellack


I slutet av november så såg jag att Eyeko hade ett special erbjudande att om man köpte tre produkter så kunde man få det grön Vintagelacket, som egentligen är exlusivt för Asos, med på köpet. Sagt och gjort så beställde jag två lack och en eyeliner, tyvärr så gick paketet sönder lite i frakten och eyeliner försvann....

Så de tre lack som jag fick hem var alltså Vintage, Lilac och Cosmic. Jag tycker att de ser helt underbara ut, speciellt Cosmic. Vet inte om det syns på bilden men det är alltså ett svart lack med multifärgatglitter i sig, så otroligt vackert.

Lacken kostar £3 styck och de verkar faktiskt riktigt bra.

Eyeko brukar alltid ha ett Offer of the week erbjudande och denna vecka så är den 20% rabatt. Det är också fraktfritt!!
Dessa har definitivt lämnat mig med mersmak och jag kommer att beställa från Eyeko fler gånger!

2 kommentarer:

  1. Vilken bra deal, det är inte utan att man blir lite sugen! Dina lack ser fina ut!

    SvaraRadera
  2. Kerstin: Tyckte också att det var en bra deal. Fina lack också, är sugen på att beställa fler!

    SvaraRadera