söndag 6 december 2009

Make it Fab 1 år!!!!


Idag fyller Make it Fab 1 år! Jag hade alldeles glömt bort tills nyss då jag gick igenom mitt arkiv....
För ett år sen så vågade jag ta steget ut och börja blogga om ett intresse som vuxit sig starkare och starkare. Jag funderade i säkert två månader om jag skulle våga börja, undrade om det överhuvudtaget skulle finnas någon som skulle vilja läsa det jag skrev.

Har alltid haft ett intresse för smink men det var först när jag upptäckte beautybloggarna; Lipgloss Bitch, Bjooti, Rocketqueen och Rouaa som intresset började verkligen började blomma. Via dem så upptäckte jag också Pret-ty. Kändes så skönt att det fanns fler som var intresserad av smink och att det fanns ett ställe där man kunde prata om smink utan att det betraktades som ytligt.
Tack vare ovan nämda beautybloggare och stödet på Pre-ty så vågade jag ta steg till att börja beautyblogga och här är vi nu 1 år senare.
Sedan sommaren så har mina inlägg varit ganska få men jag hoppas att jag nu när jag är varm i kläderna kommer att kunna blogga mer igen. Har så mycket som jag har köpt som jag skulle vilja visa upp....

Så tack allihopa för ett underbat år och jag hoppas på många fler!!

3 kommentarer:

  1. Stort grattis från en läsare :)

    SvaraRadera
  2. Marie: tack så mycket!!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis på 1-årsdagen! Keep up the good work baby!
    Kram!

    SvaraRadera