tisdag 8 december 2009

MAC Night Violet och Glimmerglass Blackfire


Night Violet var ett av de produkter ur Style Black kollektionen som jag visste att jag måste ha, sedan när jag såg mer och mer swatches så växte listan och vi vet ju hur det gick....

Night Violet är ett Mattene läppstift och det är otroligt krämigt och återfuktande på läpparna. Färgen är helt underbar! Av en liten lustig slump däremot så upptäckte jag att den är otroligt likt Tribalista från Style Warriors som jag också har.
Mattene läppstift är något som jag defintivt kommer att hålla ögonen öppna för i framtiden då jag älskar formulan på dessa.

Här på bilden så har jag ett lager Glimmerglass i Blackfire som är ett svart gloss med rosa glitter i sig. Tyvärr så kommer glittret inte alls fram på läpparna men är otroligt snyggt för att vampa upp ett läppstift.

2 kommentarer:

  1. Sminkan: Tack, jag är hemskt förtjust i vampiga läppar åt det lila hållet.....Har lite svårt att hitta tillfällen att ha det däremot...

    SvaraRadera