måndag 7 december 2009

MAC Dazzleglass Eurobeat och Nyx lipliner Purple rain



Håller på och tömmer arkivet känns det som....
Denna sminkning hade jag när jag skulle hem till en av mina kompisar och hjälpa henne bleka håret lite. Ville piffa upp mig lite utan att det skulle vara för mycket så jag gjorde en neutral sminkning med contouring, lite rouge och snygga läppar.
Nyx lip liner i färgen Purple Rain är en toksnygg lila läppenna, mycket mer lila än vad man kan se här. Jag lade den som grund för dazzleglassen och bet av på ett papper. Sedan så lade jag den koralliga Eurobeat ovanpå vilket förvandlade allt till en rosa färg.

Det är nog först med denna bild som jag kan förstå dazzleglassen storhet, ser ni vad otroligt tjusigt den glittrar?? Hmm syns kanske inte lika bra på denna lilla blid som den stora bilden som man får i Microsoft Picture manger...well well....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar