söndag 20 december 2009

Jag fyller år!!

Jag hade tänkt göra en del inlägg i dag men dagen har heöt enkelt flygit iväg! Fyller år idag, 27 år, tänk vad tiden går fort.
Det har varit det absoluta bästa vädret med snö, fina stora snöflingor som dalar ned och sol. Älskar när det är snö på min födelsedag!!
Så det jag har gjort idag är fikat och ätit tårta samt att jag, min sambo och några kompisar gick på Avatar, som var en helt fantastisk film......
Om jag hinner så kommer jag lägga upp lite bilder idag annars så får det vänta till imorgon! Nu ska jag klä granen vilket är något av en tradition att jag klär den på min födelsedag!

6 kommentarer:

  1. Stoort grattis på födelsedagen! Glitter och champagne till dig! Hurra, hurra!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Men du, du får ju ändra i din profil ju :)

    SvaraRadera
  3. Tack allihopa för gratulationerna!!!

    SaintBella: Ohh bra att du påminde mig, hade alldeles glömt bort....

    SvaraRadera
  4. ah, crap! jag som skulle hört av mig på rätt dag också! x( aja, grattis i efterskott antar jag!! :)

    SvaraRadera