måndag 7 december 2009

Inspiration: Hösten


Denna sminkning har jag dels tagit inspiration från hösten men också från Linda, jag såg en sån otroligt fin sminkning där hos henne så jag kunde inte låta bli att göra en liknande.
En regning dag i november så bestämmde jag mig på eftermiddagen att jag skulle ta och pigga upp mig själv med lite färg och började leka lite och detta blev resultatet.
Basen för skuggorna är Urban Decay Primer Potion.

MAC Green Smoke
MUS Sunset
Guldig skugga från Mary Kay
Rostfärgad skugga från NYX
Clinique gel liner i black
Maybelline Colossal Mascara
Green Smoke är lagd i globlinjen, Sunset över hela locket, guldiga skugga på den inre halvan av locket. Den rostiga skuggan är sedan lagt över Green Smoke i globlinjen. Lade sedan också lite av Green smoke från den inre ögonvrån och upp mot globlinjen där jag suddade ihop den med den rostiga.
Som eyeliner använde jag en helt fantastisk gel liner från Clinique.

1 kommentar:

  1. apаrt fгom sρоrtsmen, оther hoi polloi who lеdе аn aсtiѵe
    and popular ѕeх toys is the scepter tantric
    masѕage.

    Feel freе to surf tо my web blog; tantric massage price

    SvaraRadera