söndag 27 december 2009

God fortsättning och julaftons sminkningen

Oj vad jag har kännt mig lite lat angående bloggandet...Jag hade defintitiv tänk blogga lite mer men jag har dels varit väldigt trött och dels så har jag hälsat på släktingarna så ja..
Tänkte bara lite snabbt visa hur jag såg ut på julafton.

Jag har ända sen min födelsedag (20/12) haft håret lockigt och jag har använt mig av knorr-metoden som jag såg hos Linda. Har för mig att jag gjorde detta på högstadiet också men sen dess har det fallit i glömska. Förutom att det är ganska besvärligt att sova så är det en alldeles förträfflig metod att få lockigt hår.

Jag valde att köra både sotiga ögon och röda läppar, det är ju trots allt jul så varför inte slå på stort. Skuggorna kommer från en Sleek palett som heter Graphite, jag kommer att visa mer bilder på den inom de närmaste dagarna. Jag valde att sota i silver och lila. Läpparna är grundade med MUS Russian Red sedan har jag lagt Sonya Porsche Red, Sonya Vanilla Pearl (läppglans) och Barry M Cherry Glitter ovanpå. Det håll dock inte så bra utan flöt ut lite men men....Vill önska alla mina läsare en GOD FORTSÄTTNING!!

3 kommentarer: