fredag 27 november 2009

Shoppingtips: Black Friday!!

Så över till Black Friday!
Eftersom det har ramlat in en hel del erbjudande i min inkorg om Black Friday sales så var jag tvungen att googla eländet för att se vad som menades.
Black Friday är fredagen efter Thanksgiving i USA och början på julshoppingen om man säger så. De stora affärerna som Walmart, Sears och Macy's mfl öppnar redan vid midnatt enligt wiki.

Cherry Culture har 20% rabatt mellan 24/11-30/11. Märken att spana in där är NYX, Miliani och Sinful Colors. Jag har några läppstift och skuggor från NYX och de är riktigt bra för att vara så billiga.

Everyday Minerals har ett erbjudande att man 45% rabatt om man köper 10 eller fler fullsize produkter.... Har använt deras mineralfoundation och den är toppen! Borstarna kanske vore en idé att skicka efter nu...

Taylor Made Minerals har dels en Black Friday sale och sen också en Cyber Monday sale (Cyber Monday= måndagen efter Black Friday som kickar igång julshoppingen på nätet) man får $5 rabatt om man handlar för $25 eller mer med koden 5, $10 rabatt om man handlar för $50 eller mer med koden 10 och $25 rabatt om man handlar för $100 eller mer med koden 25. Taylor Made Minerals har ursnygga pigment, några av mina favoriter är Mirrors, Mission, Fuzzy Naval, Holly och Fields för att nämna några.

Sigma har $10 rabatt på deras borstset Travle kit som nu idag kostar $39 iställer för $49.
Frakten ligger på $7.60 för det setet så det skulle alltså bli $46.6 totalt ( ca 328 kr). Ett bra kap för 7 st borstar, man får dessutom en extra i present... Jag personligen är lite mer sugen på deras complete kit med 12 st borstar för $69 men man får väl se om lusten faller på.

Coastal Scent har 25% på hela sitt sortiment mellan 27/11-30/11 ( alltså från Black Friday till midnatt på Cyber Monday). Värt att spana in är deras färdiga paletter, Hot Pots, tomma paletter och borstar. Själv är jag sugen på Creative Me paletten, Contour&Blush paletten, 88 Warm paletten, Double Stack paletten, fler Hot Pots, lip gloss och lite borstar.....

BeautyChoice har 20% rabatt på sitt sortiment. Naked Cosmetics vore nog värt att kolla in då de är vansingt dyra annars. Använd koden: HOLIDAYW1.

The Posh Peasant har 15% rabatt mellan den 27/11-30/11. Använd koden IHeartTPP.

Mad Minerals har 25% på alla ordrar 27/11-30/11.

Detta är alla erbjudande som har trillat ned hittills men om jag får fler så uppdaterar jag listan

3 kommentarer:

  1. Kerstin: Man blir ju allt sugen....

    SvaraRadera
  2. Underbart! Tack för tipsen! Ska minsann ta och kolla in Coastal Scents!
    Kram!

    SvaraRadera