onsdag 25 november 2009

Make up Store Baby Doll kollektion


Var in på Make up Store här om dagen för att kika på deras nya kollektion: Baby Doll.
Hade inte alltför höga förhoppningar i och med att den såg väldigt rosa ut och jag trodde ärligt talat inte att det skulle finnas något som lockade mig men jag hade fel.
Den lila skuggan Dita verkar helt underbar och närmast krämig i texturen och det går på så otroligt lätt och fint. Den svarta skuggan är av samma typ som Dita och otroligt snygg den också, Shimmer Bell heter den.

Diana, Nox och Matt Glory (Blush)
Shimmer Bell, Dita och Butterfly. Tack Marie som visste vad den hetter!!

Var på klubbkvällen som Make up Store hade ikväll men kom inte hem med något från Baby Doll kollektionen utan istället skuggan Touch och eye pencil i Deep Blue Sea. Fick den där puffen också som kommer med Baby Doll kollektionen, tyvärr så han jag inte i tid för att få en söt rosa väska med svart spets men man kan inte få allt här i världen....


2 kommentarer:

  1. Jag blev också positivt överraskad av produkterna i Babydoll-kollektionen! Ska köpa Dita och Nox rakt av.
    Tror den sista lila du swatchade är Butterfly, som inte är ny. (Det är nog inte Nox heller iofs..)
    Gillar produkterna mer än kollektionen som helhet, utan tvekan!

    SvaraRadera
  2. Marie: Ja jag gillade produkterna men inte promobilderna. Dita kommer jag också att köpa, helt fantastisk skugga! Tack för namnet på den sista lila skuggan. Har ändrat den i bloggen också!

    SvaraRadera