torsdag 8 oktober 2009

Nytt jobb

Har varit dålig på att uppdatera nu på ett tag men det beror på att jag har så hiskeligt mycket att göra. Jag har fått ett heltidsjobb som receptionist på ett av campusområdena. Det är tillsvidare och fast som sagt så jag är otroligt glad!
Jag har ju under ända sen i februari letat och letat efter ett heltidsjobb och det är otroligt skönt att äntligen ha fått ett. Det är mitt första "riktiga" jobb, det vill säga ett heltid som inte är sommarjobb, och det känns skönt men annorlunda.
Har så sjuk mycket att göra nu eftersom jag har överlämning med den förra receptionisten som slutar imorgon. Egentligen så är jag uppe lite försent nu, igår gick jag och la mig 21.30....Och jag är en riktigt nattuggla i vanliga fall.

Har köpt en del saker, har massa foton som jag inte har publicerat och litet annat som jag tänkte skriva om men det får bli till helgen om jag inte hinner imorgon.
Men jag har inte glömt bort bloggen i alla fall.

5 kommentarer:

  1. Wohoo! Grattis!! :D fast nu blir det inga fler pratstunder i intendenturen... it's the end of an era.

    SvaraRadera
  2. Fy vad roligt att höra! Grattis till heltidsjobb!

    SvaraRadera
  3. Grattis till nya jobbet. Skönt att har ett jobb att gå till. Funderade just vart du tagit vägen. Är in lite nu och då för att kika på vad du har för dig här inne. Vi hörs!

    Kram

    Maria

    SvaraRadera
  4. Maja: Verkligen, the end of an era...Men du får komma hit om du vill och prata!

    Marie: Tack!

    Maria: tack tack. Jätte skönt att ha ett jobb att gå till men konstigt samtidigt. Kommer inte att kunna vara hemma så mycket i jul dock eftersom vi har öppet till den 23 dec och sen öppnar igen den 28 dec (eller ja måndagen där efter jul).... Jag har låtit den andra tjejen ta ut semester eftersom hon hade en resa inbokad. Jag kanske tar ut lite efter nyår men får se.

    SvaraRadera
  5. Grattis och lycka till! Hoppas att du kommer trivas och att du hinner med din fina blogg!

    SvaraRadera