tisdag 13 oktober 2009

MAC Rated R och One Off

Jag kunde inte hålla tassarna bort från två av skuggorna från MAC kollektion Love thet look som kom i, var det juli tro? De som jag absolut inte kunde motstå var de två gröna skuggorna One Off och Rated R och jag är fortfarande väldigt nöjd med köpet!
Skuggorna är lite krämig eller mjuk och är en dröm att applicera, önskar att jag kunde köpa hela kollektionen... Jag plockade även upp Fly by Blue, en blå pearlglider.


Åhlens och PUB fick in sina kollektioner sent och sist jag var där så fanns det en del kvar så jag hoppas att jag kommer att kunna köpa någon mer skugga, vill ha ganska många man ska kanske kunna behärska mig.
I vilket fall som helst så är detta en ganska gammal EOTD men jag tänkte att jag skulle visa den i alla fall. Hade lite bråttom när jag lade den så den är inte riktigt som jag hade velat men men...
Jag har Rated R på hela locket och sen har jag lagt One Off i globlinjen.

2 kommentarer: